Godnatt!

Nu ska jag snart lägga mig och titta på en film och sova. Sitter och dricker blåbärste nu och tycker synd om mig själv. Jag har lyckats bli sjuk igen. Feber å shit, pallar verkligen inte. Men vad kan jag göra åt saken liksom.
Har iallafall varit i skolan idag och jobbat flitigt. Fick två NP i Engelska gjorda och jobbade mycket med matte. Håller även på med en målning som jag skulle göra i flytande tush, haha och när jag nästan är klar och håller i burken med tushet så ringer Niklas telefon jätte högt så jag blir så rädd att jag slänger upp burken i luften och allt åker ut på min teckning så den blev helt förstörd. Haha inte alls okej!
Nä nu ska jag lägga mig så jag kan komma iväg till skolan imon och hoppas på att må bättre. Annars går jag bort och hämtar arbete och jobbar hemma, det är ju bättre än ingenting iallafall. Men jag ska först och främst försöka bita ihop!
Godnatt sötiisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0