Måndag

Hej!
Läsarna går bara uppåt, det älskar vi!
Idag har jag varit i skolan. Riktigt chill dag.
Efter skolan var jag ute och hade lite roligt med Saga, Lia, Alina, Ivar, Robin, Måns och Kasper. Gosgos. Sen gick jag och mötte mamma så drog vi in till stan och gick och fikade. Det var mysigt. Skönt att få prata med sin mamma ibland också. Man får för det mesta förnuftiga svar och bra råd då. Åkte runt lite sen och tittade på allt möjligt. När jag kom hem smsade Linnea Johansson mig och frågade om jag ville komma in till stan och träffa henne, blev jätte glad och cyklade in till stan. Gick runt i affärer och pratade mycket. Skönt. Tack för en härlig stund! :) Vid sex tiden cyklade jag hem och fixade lite käk och drog sedan till träningen. Var jätte rolig handbollsträning idag.
Vi var i tre lag hela träningen och hade massa olika tävlingar så samlade man poäng. Och för varje poäng fick man ett pris som var typ en coca cola, en kaka eller en godis osv. Så ah. haha alla i mitt lag fick varsin cola. Vi var rätt dåliga, haha men det var roligt ändå!
Efter träningen gick jag och Saga och pratade jätte mycket, satte oss utanför Milano och snackade en bra stund. Riktigt skönt!

Nu har jag duschat, ätit och smörjt in mig med BUS. Så nu är det dags för sängen.
Imon blir det uttagning till fotbollstunering för tjejerna i skolan, ska bli roligt!

Men vi hörs imon! Och jag ska försöka göra lite fler och roligare inlägg när jag får tid.
Godnatt och sov gott! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0