Morning!

Vaken tidigt idag. Men mamma och pappa väckte mig idag och var på så bra humör och ville att jag skulle äta frukost med dom, så det gjorde jag. Och jag är faktiskt pigg :)

Igår var jag hos min farmor och firade henne för att hon fyllde år. Fick massa nya saker. Tre nya parfymer, ansiktsprodukter, smink och massa nagellack. Visar er senare. När jag kom hem kom Saga och Nadja hit och jag fick en ring utav Nadja gos, så nu har vi tre kompis ringar, jätte fina! På kvällen var vi ute och träffade först Johan och massa utav hans kompisar och var lite med dom. Sen skulle dom på fest och ville ha med oss men vi sket i det för Nadja skulle ta 12 tåget hem. Så vi stod och pratade med John och Peter som kom med bilen i stan.

Nu ska jag snart göra mig iordning och dra bort och titta på handbollsmatch. Jag skulle egentligen varit med och spelat men jag har inte tränat på hela veckan så det sket sig. Nästa helg är det potatiscupen och jag längtar! :D

Hoppas ni får en bra dag i detta härliga väder!
Kramar.

Yesterday:



 

Kommentarer
Postat av: Lindberg - Mode för killar

Go tjej! :)

2011-04-10 @ 22:59:14
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0