mys&gos

Hej på er! :)
Tittar på filmen "Taken" som går på tv4 nu. Dock lång paus så jag passar på att blogga lite. Bra film! Innan det så tittade vi på Stockholm-Båstad, och åt melon, annanas och kiwi. Mums gott!
Efter denna filmen så ska jag gå och lägga mig och sova.
Skola imon. Är inte alls taggad. Men jag ska försöka stå ut hela veckan så jag kan göra massa roliga saker i helgen med gott samvete och med en glad mamma.

Som alltid så sitter jag på min favorit plats nu. I fönstret. Sitter på fönsterbrädan med öppet fönster och andas in frisk luft. Gud vad jag älskar det. Sitter alltid har nu den senaste tiden. Brukar hänga med benen utanför men nu är det lite för kallt.

Handbollsmatchen förut mellan Ahk och Sävehof var total kattastrof. Dom första 8 minuterna var bra, då var det jämt. Men sen drog Sävehof ifrån stort i andra halvlek och Alingsås förlorade väl med 10 bollar. Kan dock säga att dommarna var ur kassa. Och det säger jag inte som en dålig förlorare, utan dom var faktiskt riktigt dåliga! Dömde offensiv hit och dit, straffar för Sävehof i varannat uppspel, utvisningar för Alingsås för saker som inte ens hände. Och i slutet av matchen så gjorde Sävehof mål, och då ställer Ahk upp sig för avkasst, och då ropar Sävehofs tränare på dommaren och räcker upp handen. Så dommaren upp med handen innan Ahks uppspel ens var blåst, och då blåser dommaren boll för Sävehof. Herregud.

Men nu börjar filmen igen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0