Mysig dag!

Hej!
Idag har jag som ni vet varit med Mathilda. Vi har haft det super mys. Varit på stranden och solat. Cyklat runt. Tittat på stan och testat långklänningar, haha vi var lite för korta för det. Tycker annars det är snyggt. Men med rätt storlek så är det nog rätt nice. Så hittade vi en magtröja som jag älskade och ska köpa när jag får pengar! Har pratat massa idag och det är riktigt skönt eftersom vi är rätt lika i hur vi tänker och tycker osv. Mathilda är en grym vän som jag verkligen tycker om! Tack för en bra dag gumman, love you!
Imon ska jag börja träna hårt igen och äta nyttigt. Nu har det blivit jävligt mycket skit dom senaste dagarna. Inte bra. Herrejävlar har helt glömt bort handbollsträningen som var idag. Det kom jag på nu! Smart Frida. Men jag är så jävla trött och yr så huvet hänger inte riktigt med, haha.
Ha det gött så hörs vi snart igen!
hhaha fyfan vad jag ser ut. men strandbilder är sköna så får väl bjuda till lite.
haha Mathilda så jävla söt!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tack detsamma Frida :) hahaha du är söt, love u! :D <3

2011-04-19 @ 23:15:51
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0