Nattblogg

Hej på er!
Ikväll har jag varit en stund med Nadja och Saga. Sen åkte dom hem ganska tidigt och jag orkade inte göra något som jag trodde, så jag har varit hemma och tagit det lugnt bara, riktigt skönt.

Lyssnade precis på en låt, och den fyllde hela mig av en jätte jobbig känsla. Känslan när man blir helt svag i hela kroppen och bara vill lägga sig ner och skrika. Var tvungen att byta låt direkt för jag orkar inte bryta ihop. Orkar inte börja gråta. Jag har ju faktiskt slagit mitt rekord på 7 månader. Har inte gråtit på en månad nu, och tro mig, det är en stor framgång! Det är ett jävligt konstigt rekord man försöker slå, men jag behöver tävla för att klara av saker. Och det verkar ju funka. Fine, jag mår mycket bättre, men klart man faller tillbaka några sekunder då och då.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad var det för låt om man får fråga?♥

2011-04-02 @ 12:15:11
URL: http://linnea-lj.devote.se
Postat av: Anonym

vilken låt? :)

2011-04-02 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0