potatiscupen

Hej på er!
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering, men jag tror ni har förståelse för det. Har ju haft fullt upp med handboll hela helgen och nu orkar jag inte skriva så mycket för jag är riktigt trött. Mitt lag gick iallafall till a-slutspel och åkte ut i semifinal. Men att komma trea i hela cupen är inte så dåligt trottsallt! Vårat andra lag gick till b-slutspel och kom tvåa. Bra insatts utav alla tjejer!
Har även träffat massa kompisar och varit på potatisdiscot som sög, haha va bara massa tråkigt folk där och inte så bra musik. Fattade egentligen inte vad vi gjorde där. Var typ massa 12 åringar som stod och hångla överallt bara.
Ni får lite bilder som är tagna i helgen!
haha störd bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0