skön dag!

Hej!
Har precis kommit hem.
Dagen har spenderats med gött folk.
Var först hos Nadja som ni säkert redan har läst? Sen tog vi tåget in till stan så gick vi till rampen och träffade Philip, Jonathan och deras kompisar. Hade tid hos optikern också så vi gick dit efter en stund. Malin kom dit så var vi med henne också. Syntestet gick sådär. Jag är behörig för körkort men hade tydligen något brytningsfel eller var närsynt? Haha okej. Efter optikern gick vi till polisen och fixade mitt pass. Hahah fan va fult det blev. Efter det drog vi iallafall tillbaka till rampen och var med killarna. Haha jag och Nadj fick testa att åka skateboard, fast på plattmark då. Grymma va vi (H) Vad gjorde vi sen? dåligt minne tjena. Nej just det vi drog till stationen och käkade pizza. Tillbaaka till rampen för tredje gången efter det. haha då var även Andreas och Filip där så bytte några ord med dom. Träffade Saga och Lia också en snabbis. Efter ett tag drog vi vidare och träffade Gustav och Kristoffer. Sen frös jag fan ihjäl så då drog jag hem och det gjorde Nadja o Malin också.
Tack för en great dag babes. Även om det blev lite kaos i slutet, haha.
Lite bilder ifrån dagen bjuder jag på!
haha mongoställningen xd
haha sjukt konstig bild, men där är iallafall shortsen och tröjan jag köpte.
hahaha herregud

Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder!

har följt din blogg ett tag och har förstått att du har bearbetat smärtan när man blir dumpad. har precis hänt mig också, så jag undrar om du kanske kan ge tips i bloggen på hur man kommer över en kille och vad man ska undvika?

kram!

2011-04-19 @ 00:42:15
Postat av: Anonym

vart köpte du shortsen ?

2011-04-20 @ 00:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0