Solig dag!

Hej på er!
Ni får ursäkta att min uppdatering är lite sisådär, men jag har ingen ork alltid.
Idag har jag jobbat hemifrån. Har gjort klart ett bildspel med foton jag har tagit och musik osv, så det ska jag lämna in imon. Sen var jag och lunchade med Mamma på Sally´s. Åt grillad baugette och sallad, morotskaka och coca cola, mums! Sen gick vi in till stan och jag fick ett par jätte fräsha shorts, vitblå randiga och korta, ny foundation, leggings och massa strumpor. Haha , tack mamma!
Senare gick vi och satte oss i solen och tog en glass, sjukt gott. Tjockis dag för mig idag.
När jag kom hem så städade jag mitt rum och började rensa i min garderob, men det var jobbigt, haha.
Nu på kvällen var jag ute på en promenad med Saga, det var riktigt skönt att få prata ut och bara gå.
Vi ska upp imonbitti vid 6 tiden och promenera, det är bra för kroppen (y) Tror typ det ökar fettförbränningen eller något?

Aja nu ska jag iallafall lägga mig snart.
Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0