Soligt!

Hej på er allihopa!
Hoppas att allt är bra med er!
Idag har jag varit i skolan. Fick gjort lite på ett np i Engelska och ett matteprov. Och det gick faktiskt bra. Matteprovet var alla rätt (y)
Efter skolan gick jag en sväng med Saga och Lia, mysigt. Vi gick bort till Meddo där jag mötte Nadja så gick vi iväg och tittade lite på stan och sen satte vi oss på torget och solade och käkade.
Nu på eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, är sjukt trött så orkar ingenting!
Visst är vädret helt underbart?! Börjar bli grönt på träden och blommarna har slagit ut. Åh jag älskar det. Jag mår mycket bättre utav sommaren och allt blir så mycket enklare. Jag har verkligen en ljus period framför mig nu, wiho!
Fick veta i skolan idag att jag är godkänd i hisotria, samhäll och ekonomi. Grymt ju! Och nu har vi lagt upp en schema så följer jag det så blir jag godkänd i allt till sommaren. Nu får jag ligga i!
Nu ska jag lägga en ansiktsmask och ta det lugnt.
Ha det bra så hörs vi! Puss!
Today


Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

fin du va i håret!



sv: åhh tack ska du ha Frida! :D

kram

2011-04-29 @ 22:09:42
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0