Sunny day!

Hej allihopa!
Förlåt för lite seg update.
Skolan idag var som vanligt. Flöt på. Jag, Mikael och Robin satt och lyssnade på musik och chilla en stund och målade, as gött. Efter skolan satt jag och pratade med Michaela och sen mötte vi Saga så gick vi in till stan en sväng. Sen drog Michaela och jag och Sagis gick och köpte frukt. Sen skar vi upp annanas, melon, kiwi och äpple och gick ut i solen och åt. Sjukt gott!
Drog till gymmet sedan och tränade sönder magen, det känns nu asså.
Efter det gick vi en promenad för jag mådde inte speciellt bra. Sen hamnade vi i Nolhaga hallen där a-pojkarna tränade handboll så vi satt och tittade. Träffade Gustav och Andreas efter och gick en riktigt lång och härlig promenad med dom. Mycket skratt och gött snack.

Nu har jag nyss kommit hem och ätit lite.
Och nu ska jag snart nana (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0