tidsfördriv

Namn: Frida Caroline Magnusson
Piercingar: Naveln och öronen.
Tatueringar: nääää ingen
Längd: 167-168, jag krymper och växer, alltid olika när jag mäter mig! :o
Skostorlek: 39, hehe big foot
Hårfärg: Blondie!
Är du kär i någon: absolut inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: trivs rätt bra här, men ah ibland
Tänker du på självmord: näej
Tycker andra att du är attraktiv: man kan ju hoppas
Dricker du alkohol: det händer
Använder du droger: nej
Röker du: Nix:)
Vilket shampoo använder du: olika, men oftast något för färgat hår eller någon djup behandling.
Vilken parfym använder du: asså har typ 30-40 olika
Vad är du rädd för: att bli sårad
Gillar du att tvätta: aldrig testat
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaa!

SENASTE..
Film du hyrde:
Harry Potter
Film du köpte: minns inte :o
Låten du lyssnade på: love like woe
Låten du hade på hjärnan: swindler
Personen du ringde: nadja
Tv program du tittade på: tittar på talang nu, haha "tittar"
Personen du tänkte på: PASS

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
HAHA allt för många gånger
Gråtit över en flicka: kompis ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja 
Blivit arresterad: näj

ANTAL..
Gånger du varit kär:
3 eller 4 
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: för många
Tjejer du kysst: kysst vanligt eller en riktig jävla tungkyss?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: alltid
Ärr du har på kroppen: oj, väldigt många.

SENASTE..
Bok du läste:
när ingen annan ser
Personen du fick mail av: kollar aldrig mail
Personen du fick brev av: trafik blablabla, har fått mitt körtkortstillstånd!
Personen du fick sms av: Andreas
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: Igår, lite olika

Vad har du gjort idag:
kolla föregående inlägg ;)
Var det kul: allting är inte kul
Hur tidigt stiger du upp: olika
Gillar du att slåss: skit kul
Vad ska du göra idag: ta de lugnt
Är du seriös: beror ju på i vilken situation
Vad är du allergisk mot: äckliga människor
Var har du ont: huvudet, kroppen och magen. palla feber
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: brukar inte sysselsätta mig med sånt
Favorit serie: Vampire Diaries!!

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vilka är ens dom första? får ta Lars då
Salt eller socker: Socker 
Gillar du ketchup: jarråå
Är du glad nu: nää inte jätte, men inte ledsen heller, jag är neutral!
Var du glad igår: kommer inte ens ihåg. men jo det var jag väl
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: musik 
Stockholm är: sveriges huvudstad?
Göteborg är: min födelseort
Kan du sjunga: klart, sen om det låter bra är en annan sak ;)
Mer värt än guld: diamanter? nä men dom jag älskar
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: thailand

Kommentarer
Postat av: Monika

sv; Jag är bara 12 år gammal. :P Hur gammal är du då ? :P

2011-04-29 @ 21:41:02
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-02 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0