Torsdag

Hejsan!
Dagen såg helt annorlunda ut mot vad jag skrev imorse.
Jag var hemma och sov hela dagen för jag mådde verkligen inte bra. Men fram mot eftermiddagen kände jag mig piggare så då åkte jag med Nadja till Borås och shoppade lite. Köpte en magtröja bara, hitta inte så mycket snyggt. Sedan var vi på öppet hus på det gymnasiet vi ska gå på. Verkar skit bra. Ska bli roligt att börja sen till hösten. Men först vill jag ha ett långt skönt sommarlov!
Nu ska jag gå ner till bonbon och köpa en dricka och poppa lite popcorn så blir det filmtajm.
Ska se Harry Potter och dödsrelikerna.
Vi hörs antingen senare eller imorgon.
Take care!
HAHAH kolla jag hittade en jätte gammal bild som jag hade som header när jag började blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0