träna träna träna!

Sjukt gött att träna! Var först på gymmet med Saga och Nadja. Förbrände massa kalorier på crosstrainern och sen körde vi mage och ben. Sen var det direkt till handbollsträningen. Rolig träning idag också! Eller så är det jag som har börjat gilla handbollen mer? Spelade iallafall match i slutet av träningen i dom två lagen vi ska vara i på potatiscupen i helgen! Shit vad det ska bli kul! Efter träningen gick vi och mötte Sara och Lia och väntade på deras buss och på Nadjas tåg. Träffade Ivar där så vi va med han också. åh fyfan vad vi garvade när jag skulle hoppa upp på Nadja så spricker mina byxor, hahahaha det var roligt!
Nu är jag hemma och har precis ätut musli och en macka. Tittar på Tarzan nu och pratar med lite kompisar på msn. Älska Tarzan ♥

Nej nu är det snart natti natti så sov så gott!
Kram:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0