Träning

Hello!
Blev en del ändrade planer idag. Och det var väl tur det för jag hade det riktigt stressigt som det var. Hoppade över att göra syntest och pass osv idag och gör troligen det imon om jag hinner. Efter skolan gick jag och Nadja hem till mig och fixade lite käk och sen drog vi till gymmet. Innan vi började gymma tog Nadja en massage och jag la mig i solariet i 18 minuter. Gött! Dock kändes det som all färg försvann när jag duschade efter vi hade tränat, sad. Började med crosstrainern som vanligt och förbrännde kalorier. Haha bort fettet bort! Sen körde vi mycket ben, lite mage och armar. Duschade och sen cyklade vi till Willys och köpte måltidsersättare som vi åt. Gott. Sedan var det snabbt hem och fixa sig för matchen som dom vann stort! vann väl med 11 mål eller något sånt. Vilken go stämning det var!

Men nu ska jag ut och möta Andreas.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0