Vampire diaries

Godmorgon!
Sitter i min säng och ska sätta på det senaste avsnittet av Vamipre Diaires och dricker lite Schweppes, sjukt gott! Tänker alltid på Linnea Johansson när jag dricker den dircka, haha vi brukade alltid dricka sån nämligen.

Nadja sov här inatt. Och morgon pigg som hon är så gick hon upp tidigt och jag som är sjukt morgon trött fick lida när hon satte på hård rock och ville äta frukost och busa. Haha så är det. Hon har iallafall åkt hem nu för hon ska spela match.

Nu ska jag titta på avsnittet sen ska jag duscha för senare har jag lovat mamma att gå med på a-lags match.
Ha en bra dag !:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha den drickan är ju så mums va! ;)

2011-04-03 @ 12:24:25
URL: http://linnea-lj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0