äggröra och mango!

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen och blev riktigt sugen på "mormor äggröra". Dom som känner min mormor vet att hon gjorde en väldigt speciell äggröra. Så jag gick ut i köket där pappa stod och bakade bröd, nybakat bröd dög inte för mig denna morgonen. Så jag börjar blanda ihop massa saker och vispar som en jävla galning. När den var "färdig" blir jag förbannad för att den inte ser ut som mormors, så jag skäller på pappa så han för hälla i massa mjölk. Hahah stackarn. Ja, men till resultatet. Det ser ut som en skål spya jag har framför mig. Men smaken för helt okej. Men godast var ändå mango ramlösan! Haha
Ska snart ringa Nadja för hon verkar lite stressad över att jag har behövt min skönhetssömn. Sen blir det stan. Alingsås eller Göteborg får vi se. Jag vet att Naddie vill till Gbg men konstigt nog har jag ingen lust alls att dra iväg någonstans. Men vi får se.
Nu ska jag iallafall klä på mig och fixa mig. Vi hörs senare. Haregött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0