Andra dagen i skolan...

... och jag är riktigt glad faktiskt!
Tänkte berätta om min dag. Mötte Nadja på terminalen vid halv åtta så tog vi direkt tåget ner till Göteborg. Eftersom vi var där rätt tidigt så gick vi runt lite för hon skulle möta upp en tjej. Jag träffade Malin och hennes kompis och satt och snackade en stund. Sen gick jag bort till skolan. Började med att vi fick sitta och snacka och presentera oss för varandra. Sen var det lunch. Efter det gick jag på promenad med Lisa Josefin och Anna, mysiga tjejer! På nästa lektion hade vi lite rundvandrig i skolan och på gymmet där vi kommer vara en del. Riktigt fräsht gym! Ser fram emot träningspassen. Gick tillbaka till klassrummet och lekte en lek och masserade varandra. Rätt gött kan jag lova ;) Slutade vid 2 någon gång tror jag? Gick till centralen med Alexandra, Lisa och Samuel och snackade lite skit. Sen tog jag och Alexandra tåget, och på tåget träffade jag Emelie och Nike, så jag satt och pratade med dom. När jag kom till Alingsås mötte jag Nadja och vi gick in till stan och tog en fika. Satt och snackade rätt länge och fick oss några goa skratt! Tittade lite på stan och köpte nya strängar till Nadjas gitarr. Stötte på Alina sen och stod och snackade lite och sen Alice. Nu har jag precis varit med pappa och handlat. Köpte lite skolsaker och en boken "skamfläck" som är uppföljern till "14 år till salu". Älskade ju den boken och denna ska tydligen vara ännu bättre. Gah! Jag som egentligen inte gillar att läsa. Men den boken sträck läste jag så jag hoppas att denna är lika bra!



Nu ska vi äta middag iallafall, vi kanske hörs senare. Gosgos.
btw, Grattis på födelsedagen Andreas, hoppas du får en grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0