ändrade planer.

Har varit iväg med mamma några timmar. Köpte lite smink. Nytt läppstift, läppglans och en parfym. Jag hade en jätte god parfym för något år sen som doftade riktigt fräsht, jag älskade den. Men den tog som dom flesta andra parfymer slut och sen slutade som sälja den i affärerna. Och nu hittade jag en parfym som lukta nästan likadant. Så jag blev skit glad och var bara tvungen att köpa den! Och nu har jag precis beställt hem nytt löshår från Rapunzel. Shopping asså, det är nog den bästa medicinen. Gick från att vara som en tickande bomb till en Frida med ett leende på läpparna. Hahah shopping for life!
Älsklings Saga ringde förut också, och vi planerade lite för hennes födelsedags fest som troligen blir imon. Och jävlar vad taggad jag är! Ser ut som det blir riktigt mycket folk. Kärlek till det! Imon ska jag iallafall köpa present till henne och en present till mig själv. Haha nej men ska hitta någon snygg topp att ha på mig och kanske köpa ett par svin tajta svarta jeans. Det är läckert! Funderar på att ha svarta byxor som är låg midja, snygg navelpiercing och en go magtröja. Gärna en tajt. Men vi får se. Haha åh är så taggad! Sist blev ju inte så lyckat då grannarna lacka ur och ringde polisen för att vi spelade musik, haha? Så vi hoppas att det blir bättre denna gången! Hör av er om det är någon som vill komma, hahah gärna lite brudar också!
Nu ska jag nog fixa mig lite och kanske fotografera lite. Kanske träffar Sagge sen, maaaaybbbe.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0