back to school

Hej!
Ska möta upp min underbara vän Linnea snart så ska vi bege oss ner mot Göteborg och till plus. Ska ha spakväll där idag. Kände att jag ville ha med mig henne för jag behöver henne och vi har roligt tillsammans, speciellt på tåg! Hahaha! Nej men eftersom vi var bästa vänner från 6an till 9an så känner vi varandra innan och utan och kan varandras styrkor och svagheter. Så när det är något behöver man inte förklara sig, utan hon förstår mig ändå för hon kan min bakrund liksom. Tänkte bara att ni skulle veta det, att Linnea Johansson är en sann vän. En riktig dröm vän, äkta rakt igenom. Den bruden asså killar ;) Haha nej nu ska jag inte göra en kontaktannons som jag gjorde på fjortis tiden för henne, HAHA!
Linne döda mig inte för bilden, men jag kunde inte låta bli, för kuddkriget är så typsikt oss xd + att du var väldigt söt! Tjena frida anorexia arm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0