Chill dag med Lisa!

Hejhej!
Har precis kollat klart första boxen av Vampire Diaries, och ska tjata på mamma eller pappa att jag ska beställa hem andra säsongen, för kan inte hålla mig längre nu!
Idag ska jag träffa Lisa. Vi ska bara kolla på film och ta det lugnt, är fortfarande inte på topp så chillar lite nu. Imon börjar skolan. Och ska jag vara ärlig så är jag rätt nervös, samtidigt som det ska bli väldigt spännande! Pappa var så snäll så han kör mig imon iallafall, så jag slipper ta tåget!
Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite lätt, så ska jag möta upp lajsa sen! Hörs senare.
Puss
En bild från September 2010, ack så söt jag var.

Kommentarer
Postat av: signe

Abrahamsson? :)

2011-08-21 @ 17:50:44
URL: http://onlyonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0