CRASH AND SURVIVE

Hej på er !
Vädret är ju sjukt underbart, har legat på stranden med Nadja, mamma och pappa hela dagen. Vi har spelat massa vollyboll, ätit glass, solat och roligast av allt, nadja har gått runt med mig på axlarna typ hela dagen, haha! Älskar livet just nu, så jävla härligt! Saknar några tjejer bara :( Ebba, Mathilda, Emma och Saga! Buhu :(
Men nu ska Nadja snart hjälpa mig med en sak i håret, ni får se sedan! Fick inspiration från Saga!
igår, så var jag och Nadja hemma hos några killkompisar. vi var nere i sjöstugan och bastade, badade och hade roligt. haha dom hade limmit ihop två uppblåsbara pooler, så vi åker ut med dom på sjön, och sen går det hål i botten så alla ramlar igen. hahaha shit, vi hade en jätte roligt kväll!

Nu ska jag börja fixa!
Imon kanske vi ska åka ner till Åsa!


gammal bild. nyklippt och slingat hår. vill ha så ljust igen, nu är det lite gult. men shit va kort det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0