fördriver tid

Hur bor du: lägenhet i stan
Brukar du komma i tid: nej, haha
Hur lång är du: 167cm
Kan du laga mat: jaa
Vad jobbar du med/pluggar du: sommarlov!
Vad har du på dig just nu: jeans shorts, magtröja, trosor och bh
Har du någon fobi: för många hahha.
Hade du en bra kväll igår: ok stämplad
Vilket är ditt senaste inköp: nu skäms jag, cola...
Din favoritdryck på morgonen: cola
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: nej
Vad hade du sönder senast: en burk
Vem snackade du med senast: nadja
Varm favoritdricka: varm cola? haha nej usch. chailatte 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskall cocacola med mycket kolsyra (a)
Alkoholhaltig favoritdricka: bacardi
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag vet inte, kanske när jag skrämde casper igår så han nästa börja gråta? sa att jag skulle kalla onda andar på han, haha.
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: krävs inte mycket, hahaha
Någon jag stör mig på: orkar inte lägga min energi på att störa mig på folk
Intressen: träna, shoppa, killar
senaste person du kramade: nadja

Senaste person du ringde: gabriel
Senaste person som ringde dig: david
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: ja, fast inte nu.
Längtar du till din nästa födelsedag: nej, eller bara att bli äldre :)
Har rakat dina ben någon gång: nej aldrig, odlar. ja klart jag har!
Är du sugen på något nu: en sjukt go grabb!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zzzerooo
Använder du hudkräm:japp
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop eller pappas pop
Brukar du baka: nej, gjorde mycket förr
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: sådär
Vilken låt lyssnade du senast på: rolling in the deep
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej jag sov ju inte ens där, hahah men jag vet inte, kanske är någon som har sovit där?
Vad tycker du är äckligt: folk som smaskar när dom äter och när någon stinker svett
Har du pengar på mobilen: abonemang

Vilken svordom använder du mest? fan eller jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? non
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? 10 minuter sen
Vad åt du till middag senast? kött
Kan du vissla? ja men visst
Tittade du på tecknat när du var liten? ja?
Äger du några popband t-shirts? neej, tror jag inte, nää.
När flög du senast?hahaha vadå flög? jag kan inte flyga?
Pratar du några andra språk? yes si :D
Har du gråtit offentligt? hahaha ah... 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, tatuering och två till hål i öronen
Vad har du med dig in på bion? någon jag tycker om
Vad har du för väder? dåligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte gått på gymnasiet än
När sov du senast på golvet? jag föredrar att sova i en säng
Vilken är din favorit drink? söta drinkar, fruktiga
Gillar du din boendesituation? helt okej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? haha många, annars är jag en riktig bitch

 

 

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland, ibland inte
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ofta? ja, väldigt ofta.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? var stark, vill man så kan man, bit ihop.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? kärlek till att kramas!
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kirsten dunst
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på i vilket tillfälle, annars är de väl inte så svårt att själv slå en pling?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? absolut inte
Är du mörkrädd? i skogen ja
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar och mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0