fyfan va kär jag är...

... i Viktor Frisk.
Hahaha tror ni jag har en chans? Om jag själv ska svara på den frågan blir svaret, NEJ! Hahaha buuuh:(
Har haft en härlig kväll med gött folk. Roliga danser med Lia, gosiga kramar med Saga, skönt snack med Emy, störda ryck med Tess, sjuka tjaffs med Ludwig (på skoj) och massa annat med härliga vänner.
Jag och Tess dansa runt, skrattade och fucka livet! Maah!
Nu fryser jag mega mycket (kan bero på att jag va ute med bara shorts?:s) och har ont i min stackars hals. Så jag ska lägga mig och titta på en film.
Måste bara berätta om bästa appen som någonsin uppfunnits till mobilen! Varje dag så får jag ett album skickat till mobilen med skiit snygga killar i bara överkroppar. Ungefär 20-40 bilder pär det. Hahha det duger asså. Tycker tjejer och bögar borde ladda ner den! Lovar, det är snygga grabbar!

aja nu ska jag försöka att lugna ner mig.
Hörs imon!
Natti!





Kommentarer
Postat av: ILOs

Vad heter appen dååå ?

2011-08-09 @ 08:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0