Godmorgon!

Va länge jag sov. Det blev ju jobbigt. Hahah när det har varit fint väder har jag blivit väckt vid 9 10 för att vi ska åka till stranden, men idag suger ju vädret så. Men det var gött att få sova. Men jag vaknar ju helt hysterisk hela tiden. Dom tre senaste nätterna har jag drömt jätte konstiga saker, riktigt hemska saker. Att jag får massa svåra val att göra. Typ igår drömde jag att jag fick välja mellan att antingen döda min egna bror, eller skicka han ut i krig så han skulle dö där. Ah helt stört. Men skit i det nu!




Idag verkar planerna bli lite ändrade. Vi var tydligen bjudna till någon sommarfest hos våra gamla grannar. Och mamma och pappa vill att jag ska följa med. Men jag vet inte än. Ska kolla om Hampus ska dit, men det antar jag. Så ska jag se om Linnea är hemma så kanske jag kan gå ner till henne en stund och fixa med bilderna hon har tagit på mig, och prata lite med henne. Har en hel del att berätta för den bruden nu! hahaha. Hon är en sån vän som är tacksam att berätta saker för som har hänt, med vänner, killar eller bara allmänt gossip, för hon älskar skvaller. Haha så jag har massa att dela med mig. Linnea om du läser detta innan jag har hört av mig till dig, SMSA MIG!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig. Vi hörs senare. Hoppas ni får en toppen dag. kraaaam på er allihopa! (förutom dom som är dumma:( )

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du redigerat bilden? :)

2011-12-08 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0