Godnatt!

Nu blir det sägen. Om det är fint väder imon antar jag att det blir Lygnared, haha standard. Om inte, så är det shopping som gäller. Eller shopping och shopping, ska hitta något snyggt att ha på mig på måndag och en födelsedags present till bebis. Ska fira Saga på måndag, kommer bli helt mega grymt! hahhaa vet precis vad jag ska säga till nadja att vi ska köpa, sen ska jag köpa något mer personligt från mig. hahah som jag gjorde när jag va liten, köpte en fotoram och satte in en bild på mig själv och gav bort. hahah ego. Sen på kvällen vill jag göra något roligt, för det gjorde vi ju inte idag fast vi sa att vi skulle. Vi skulle festat med några kompisar men dom var så snälla mot oss små tjejer så dom drog ut på krogen, hahah buhu. Hata att vara 95a. Men ska se vad som händer. Jag känner för att verkligen fucka ur.

btw, ska jag berätta en sak för er? jag dricker inte. många som tror, men nix, det gör jag inte. duktigt va? tycker inte man behöver supa sig under bordet för att ha roligt! plus att alkohol fungerar inte i komb med mina mediciner. men det gör mig inte så mycket. kan festa ändå. fast dom flesta tar ju fest att man bara sitter i en soffa och dricker. det tycker jag är riktigt trist om jag ska va ärlig. och de står jag för. fest för mig är go musik, dans och skön stämning, sen respekterar jag dom som dricker också! självklart, men jag har hellre galet roligt och kan njuta av det dagen efter också istället för att ligga med huvudvärk och illamående och ha minneluckor, eller vad säger ni? det är min åsikt iallafall.



nu ska jag sluta tjöjta och gå och lägga mig. har sjukt ont i halsen så :(
hahaha ah, GODNATT! sov så gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0