gosdag

Hej.
Har haft en mysig chill dag med Lisa idag. Vi hyrde filmen trust, haha den var nog bra. Såg den två gånger om, men vi pratade bort den båda gångerna så vi fattade inte så mycket. Så ja, vi har pratat riktigt mycket, och det har varit väldigt skönt. När vi hade varit still ett bra tag orkade nog ingen av oss bara sitta still mer. Så vi började dansa o shit. Sen smsar Jesper och säger att han är i Alingsås så vi går för att möta han, och sen var han i Partille, fattade ingenting. Så vi satt ute på stan och dummade oss. Haha. Nu har Lisa nyss stuckit hem iallafall och jag ska börja göra mig iordning och lägga mig och se på film. Första dagen i skolan imon. Samtidigt som det ska bli roligt så vill jag typ bara dö. haha nej men orkar verkligen inte skolan, och behöva pendla ner till Göteborg varje morgon! Varför valde jag inte Alströmmer?:( Nä ska inte gnälla, ska ta en dusch!
Hej.
Har haft en mysig chill dag med Lisa idag. Vi hyrde filmen trust, haha den var nog bra. Såg den två gånger om, men vi pratade bort den båda gångerna så vi fattade inte så mycket. Så ja, vi har pratat riktigt mycket, och det har varit väldigt skönt. När vi hade varit still ett bra tag orkade nog ingen av oss bara sitta still mer. Så vi började dansa o shit. Sen smsar Jesper och säger att han är i Alingsås så vi går för att möta han, och sen var han i Partille, fattade ingenting. Så vi satt ute på stan och dummade oss. Haha. Nu har Lisa nyss stuckit hem iallafall och jag ska börja göra mig iordning och lägga mig och se på film. Första dagen i skolan imon. Samtidigt som det ska bli roligt så vill jag typ bara dö. haha nej men orkar verkligen inte skolan, och behöva pendla ner till Göteborg varje morgon! Varför valde jag inte Alströmmer?:( Nä ska inte gnälla, ska ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0