hahah är sådär fnissigt trött!

Hej på er!
Sitter och chattar med Linnea och lyssnar på Håkan!!!!!!!
Vi har pratat om massa konstiga saker bara. Just nu pratar vi om att det är skönt att gå runt helt topless? Tycker jag iallafall. Lite delad åsikt där. Inte för att jag skulle göra det offentligt. Men när man är ensam eller med sin pojkvän är det la chill. Haha skit samma.
Imon ska jag och pappa till gymmet på morgonen. Sen ska jag träffa min älskade Tashmad aka Linnyoo.
hahahah visste ni att vi har skrivit en grym rapplåt? Skulle ni allt vilja höra va.
Nog ingen idé jag skriver mer för jag känner mig bara konstig och garvar åt allt.
Godnatt Stefan Larsson, vem du nu är. Saga älskar dig. Fast alla vet att hon menar dom där Lasse Stefans
glad tjej. livet leker. i´m free from problems!

Kommentarer
Postat av: Jannica Dihlén

Mysig blogg! :-D

Kram

2011-08-10 @ 10:12:51
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0