Hahahah visst har jag fina tofflor? Aja tä...

mms_img34864 (MMS)

Hahahah visst har jag fina tofflor? Aja tänkte berätta lite. Natten var galen. Först va jag ute själv en stund. Hmm vad gjorde jag då? Secret. Kom in vid halv 2 och alla brudar hade rå damp och hoppa runt och dansa och sjöng. Sen deckade allihopa. Idag har har vi tränat. Hade fys i lite över en timma. Och sen hallträning med tre spelare från a laget. Det var roligt. Linje spelarna fick göra massa roliga övningar. Typ slå en kullebytta få en pass och hoppa upp och skjuta. Nu chillar jag iallafall med härliga vänner och har kramp i fingrarna efter allt skrivande. Oskön telefon. Vi får se om jag bloggar mer idag men annars hörs vi imon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0