har glömt berätta...

... att jag åker till skene idag på handbollsläger. haha hade typ glömt bort det själv, eller så har jag bara förträngt det. har ju totalt tappat intresset för handbollen. men jag har lovat att ge det en chans denna helgen. får se om det tänds någon gnista eller om jag fortfarande är lika less på det. är rätt negativ till att åka med försöker göra de med ett leende och gott humör. det blir säkert roligt :)
jag mobilbloggar nog lite under helgen. om jag inte kommer hem tidigare. hahah nej nu får jag lägga av.
är btw hur trött som helst! gick och la mig typ 5 halv 6 eller något. haha smart tänkt. fast det var det värt, hihi.


hahah man ser på mina ögon att jag är helt mega trött :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0