Har varit ute med goa brudar. Saga lia emy...

mms_img22035 (MMS)

Har varit ute med goa brudar. Saga lia emyrentia och malin. Va hos saga en sväng också. Och smart som jag är hade jag bara shorts och en topp. Så jag gick hem och tog på mig mer kläder. Och blev överlycklig när jag kom i mina gamla favorit jeans som har varit för små innan. Kunde ha dom för ett år sen. Kom på att man är smalare när man har pojkvän. Hahahaha pga olika anledningar. Men ni kan nog räkna ut de mesta själva;-) plus att jag äter nästan ingenting när jag är borta för jag är rädd att må dåligt. Får nog skaffa mig en kille som kan få mig i form igen. Hahaha ta de med en nypa salt. Aja nu ska jag dra ut och träffa tjejerna igen. Puuuuss. Rampapapppaamm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0