hej?

Så, nu ska jag berätta. Jag va inte i skolan idag, istället har jag varit med min mamma på sjukhuset nästan hela dagen. Hon har varit jätte sjuk sen i söndags och spytt nästintill hela tiden och inte haft några krafter alls. Så hon blev inlagd förut med dropp. Var och hälsa på henne för en stund sen igen och dom tror att det är gallblåsan eller vad det hette. Eller njurarna. Isåfall får hon medicin annars blir det operation Hoppas inte det är något livshotande. Dör mamma dör jag, allvarligt, vet inte vart jag skulle ta vägen. Hon är ju min klippa. Men förhoppningsvis blir hon frisk snart!
Var ute med Nadja förut också och åt middag, mysigt. Nu har jag hyrt en film och köpt godis. Tycker jag är värd det efter att ha varit med min mor på sjukhuset hela dagen. Så nu blir det skräck och godis! Gött!
lockigt hår idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0