höga pumps och läppglans

Tjenare!
Haha köttskaftet här, om man får kalla sig själv så? Fyfan vad jag är korkad ibland. Imorse när jag vaknade hade jag riktigt ont i mage, så jag la mig i fosterställning, fokuserade på andningen och försökte lugna mig. Vad händer? Jo jag somnar och vaknar 13.30. Fan va arg jag blev när jag vaknade. Irriterad man kan bli på sig själv ibland asså. Helt otroligt.
Har nyss varit ute på en promenad med Nadja och pratat. Kommer nog få fram något positivt utav det snacket! Love you girl!
Nu ska jag iallafall cykla bort till träningen. Håller tummarna för att det är min dag idag! Ska bli roligt att träffa alla goa tjejer iallafall!
internet laggar så ni får ingen bild tyvärr

Kommentarer
Postat av: isabella

har igång en tävling i min blogg nu där du har chansen att vinna ett valfritt iphoneskal, check it out! :D



http://bellsi.myshowroom.se

2011-08-24 @ 19:11:55
URL: http://bellsi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0