i-landsproblem!

  • jag vet inte vad jag ska ha på mig imon.
  • min "bula" som jag berättade om är världens äckligaste finne, jag dör!
  • jag har hittat världens snyggaste tröja på MQ och måste fixa mer pengar nu!
  • jag ska börja ett nyttigt liv imon, och jag vet att jag kommer sabba de efter några timmar, och det gör mig galen, att jag har blivit så fet i hövet.
  • jag vill att min mamma ska bli frisk och komma hem till mig.
  • jag måste städa mitt rum men vill bara lägga mig och sova.
  • jag börjar klockan 8 imon och slutar 4. måste alltså ta 7 tåget på morgonen och är hemma vid 5. segt!
  • jag är läskigt beroende utav den äckliga jävla coca colan.
  • jag känner mig despert efter en pojkvän, och det där lät ännu mer despert.
PALLAR INTE! HAHAH FML :'(

Kommentarer
Postat av: Linnea

två stycken fml brudar, härligt! :(

2011-08-28 @ 20:33:32
URL: http://lennajja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0