Kolla, vad fint jag har organiserat!

Tycker vårat schema är helt okej. Dock har vi flera långa håltimmar. Men onsdagen är ju skönast, plustimmen (sista lektionen) är valfri, det är om man behöver plugga ikapp något typ, och samma sista lektionen på tisdag. Så onsdagen är riktigt go. Måndag och torsdag är väl dock inte lika party då vi slutar klockan 16.00, menmen! Ska absolut inte klaga, för jag har hamnat i en jätte go klass och vi har redan roligt tillsammans! Jag är jätte nöjd med mitt val:D Kan ju passa på att säga det också, färgerna på lektionerna, de är efter färgerna i blocket så jag vet vart jag har vilka anteckningar för dom olika lektionerna, smart va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0