lite shopping!

Hejhej!
Förut mötte jag Saga och Lia. Gick på stan och tittade. Saga stack rätt fort för hon skulle hem och packa. Den jäveln flyttar ju till Stockholm på torsdag :'( Jag och Lia fortsatte iallafall att checka affärer. Köpte några saker. Sen fikade och satt och pratade en bra stund. Riktigt mysigt. Lia är en tjej som förstår mig. Haha och när vi sitter där och snackar så skiter en fågel på mig :( Hahahha de va andra gången den senaste veckan. fyfan! xd
Sen gick jag hem för ujag va tvungen att ta bort alla mina skor och sånt från hallen för vi ska måla om där idag! Äntligen. Vill bara spy på våran hemska hall. Ser ut som en begravningsbyrå, haha. Men nu ska det bli vitt och fint!
Nu ska jag tvätta håret och vänta på Saga. När hon kommer ska vi börja fixa oss. Den stora festen blir framflyttad till september då hon ska hyra en lokal, men idag blir det lite små firande!
Visar min shopping också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0