nu så!

Hej!
Nu ska jag berätta om går kvällen.
Saga kom till mig och vi fixade oss. Drog iväg dit festen skulle vara. När vi kommer fram kommer Saga på att hon behöver hämta ut tågbiljetter på stationen så vi cyklar dit fort som fan. Och då börjar det ösregna, så när vi kommer tillbaka så har håret lockat upp sig, sminket har kladdat, kläderna är jätte blöta och ah allt blev kaos. Haha så det var bara att sminka om sig, platta om håret och torka kläderna. Vi dansade, pratade, drack och hade skit trevligt. Fråga mig inte hur men helt plötsligt var jag fast i ett rum med 6 stycken skit snygga killar, haha vafan, jag klagar inte, förän jag har öl över hela mig och luktar skit. haha då gick jag. Träffade massa nytt och härligt folk. Lia hade verkligen fått till det med massa goa killar, mums. haha! Senare drog jag och Saga på efterfest hemma hos Andreas. Slutade med att jag och en stockholmare låg i hallen och kastade en badboll till varandra? hahahah. Dock slutade kvällen för oss rätt tidigt för att Saga skulle med tåget eftersom hon skulle tillbaka till Strängnäs där hon nu bor, så jag var väl hemma runt halv 2. Men jag hade riktigt roligt iallafall! Tyvärr blev det inga bilder. Haha jag hade med mig kameran, och när vi ska börja fota, så kommer jag på att jag glömt minneskortet hemma. Frida i ett nötskal. Önska jag kunde dela med mig utav mer detaljer, men det vore inte så passande :(
Idag då? Jag träffade Linnea och vi gick in till stan. Köpte ett par svarta jeans och ett hårband typ. Sen gick vi och fikade. Har testat massa snygga kläder som jag bara måste köpa när mamma är frisk! haha. Sen köpte vi lite gotti och satte oss ute i solen och pratade om vårat favorit ämne, killar och kärlek, yummie. Kom fram till rätt kloka saker faktiskt! Linnea åkte hem med halv sex tåget så nu har jag ätit middag och ska hoppa in i duschen. Sen behöver jag verkligen röja upp på mitt rum, bomb nedslag? JA!


Ni får en bild på favoit outfiten jag testade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0