nu tjatar dom...

... om att jag ska uppdatera. så jag gör la de! :D
kan berätta vad jag har gjort ikväll. jag träffade min lillebror för första gången på flera dagar typ! Haha nej men det är såhär. när jag är hemma på dagarna och sover och fixar mig och sådär, då är han ute. och när jag är klar för att gå ut så kommer han hem. så vi hinner aldrig träffas. så jag tänkte vara lite mysig syster så jag tog med han till bonbon och hyrde film och köpte dricka. så vi satt inne i mitt rum och tittade på film och pratade massa. mysigt!
kände för en lugn kväll! som det ser ut nu så är min dag imon rätt uppbokad, love!
haha va bara tvungen, denna bilden är tagen nu ikväll. och bilden nedan med samma pose är tagen för två år sen. någon skillnad?
hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0