only me

Hej!
Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen! Men jag har varit med en vän och ville lägga tiden på den. Men nu är jag tillbaka iallafall! Har varit ute med Nadja nu på kvällen och försökt äta och träffat några friends lite så ba. Känner mig sjukt äcklad och illa måeende, så får inte i mig någon mat. Frukosten gick, men nu känns de bara, uewwh!
Fick en fråga om när jag ska svara på frågestunden! Det kommer jag tyvärr inte göra förän nästa vecka då jag har en ny dator, för denna camen har ingen mick (as dåligt) och om jag spelar in det med kameran så blir det så hög upplösning eller vad man kallar det så då tar det mega lång tid. Så det blir någon gång nästa vecka. Hoppas ni har överseende för det!


Nu ska jag kolla på en film och ta en samarin och hoppas att mitt illa mående försvinner, för imon blir det att titta i stan med Nadja, så tror jag att Simon och Fabbe skulle komma också. Och sen på kvällen blir det handbollsträning med brudarna. Är jätte taggad! Fan va roligt det är! :D
Vi hörs, ha det så bra!
Godnatt!


en bild på min man ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0