skrattar så jag gråter!

HAHAHAH. Eftersom det har varit en jobbig dag och jag HATAR jobbiga dagar, så piggar jag upp mig själv med bilder som får mig att as garva. Tårarna rinner och magen krampar, fan va jag älskar att skratta. Hahaha så nu tänker jag dela med mig lite! Dock inte alla för jag vet att det är en person som nog inte vill vara med på min blogg ;) Men ni andra, bjud på bilderna ;)
silver shampoo och ansiktsmask, och typ, slem från linneas mun? xd
antingen så är detta roligt, eller så har jag jävligt dålig humor! haha men jag gick från ledsen till glad iallafall, det var ju syftet! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon nadja är jättelik så som lady gaga ser ut utan så mycket smink. typ som i denhär videon http://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU , vid va 1:34

2011-08-27 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0