sommartestet

1. Gjorde du någonting denna sommaren som du aldrig gjort förut?yes
2. Ångrar du det? vissa saker ja
3. Har du varit full i sommar? nix, de tror jag inte?
4. Har du pussat någon i sommar? hahhaa ah
5. Isåfall vem? asså kommer inte ihåg namn
6. Badade du mycket? ja ganska
7. Rökte du? nej
8. Snusade du? nej
9. Förlorade du någon? nja, nej inte så.
10. Vilken låt påminner mest om detta sommarlovet? om sanningen ska fram , tror jag xd
11. Vad skiljer detta sommarlovet ifrån förra? jag va inte bunden till någon på samma sätt som förra sommaren.
12. Grillade du mycket i sommar? haha nej
13. Åkte du vattenskidor? nej:(
14. Blev du tillsammans med någon? hihi
15. Fick du någon ny kompis i sommar? absolut
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? hoppas :)
17. Har du druckit tills du spytt? Nej
18. Sårat någon? ja :(
19. Förlorat en vän? nej :)
20. Träffat nya människor? massa
21. kysst en främling? ja
22. Tagit droger? Nej
23. Haft en Tråkigt nog en hel del. hahaha va? denna frågan fattar jag inte?
25. Skrattat tills du kissat på dig? hahaha nej men nära ;)
26. Tältat? hatar att tälta, så nej
27. Varit vaken en hel natt? Japp 
28. Badat? Ja
29. Haft ett förhållande? ;)
30. Gjort dig riktigt illa? nja
31. Gjort några nya piercingar/tatueringar? nä
32. Läst en bok? börjat
33. Skickat fel sms med flit? nej
34. Suttit vid datan en hel natt? kanske
35. Näckat? ja
36. Solat naken? typ
37. Fått utegångsförbud? ah
38. Sagt " Jag älskar dig " och menat det? ja
39. Sagt " Jag älskar dig " och inte menat det? nej
40. Varit i slagsmål? nejj
41. Pussat någon av samma kön? Ja 
42. Sjungit högt på ett berg? Haha ah
43. Kysst någon i regnet? yes
44. Kysst någon i skogen? ja
45. Kysst någon du inte borde? haha ja
46. Tappat rösten? Nej
47. Varit på festival? åhus beach handboll FESTIVAL, ah den ni ;)
48. Gått upp i vikt? haha ah :'( cut
49. Gått ner i vikt? pendlat
50. Brännt dig? ah xd
51. Fått en ful bränna av tex kläder/smycken osv? av mitt armband som jag alltid har på mig ;)
52. Varit utomlands? nej 
53. Gjort ett bra köp? klart
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän? ah
55. Sovit under bar himmel? vet inte :o
56. Vad kommer du sakna mest? soliga dagar på stranden och sena utekvällar med dom bästa!
57. Har du sommarjobbat? Ja 
58. Har du svarat helt ärligt på frågorna? jajamensan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0