sorry för den extremt dåliga uppdateringen...

... men min data börjar bli gammal (snart två år) så den är helt fucked up. den stänger av sig hela tiden och kopplar från sig från internet. jävla skit data. och mobilblogga kan jag ju heller inte göra eftersom min mobil inte funkar. men den går nog igång imon eller i övermorgon tror jag. ska snart lämna in datan också. så länge får ni nöja er med lite halv taskig bloggning!

kan ju berätta att mamma är hemma nu igen och mår bättre! hon hade små stenar i gallan eller vad det va?:s
imon börjar jag lite senare men måste ändå ta ett tidigt tåg. varför var dom tvungen att ställa in just det tåget jag skulle åka med? haha vilket flyt jag har i livet känner jag. men sen ska vi iallafall vara på ringön hela dagen där dom har bygglinjen. bygg = snickare = massa killar! HAHA, så det blir nog en bra dag. ska möta Lisa vid 9 imon på centralen så tar vi buss över! sen på kvällen är det öppet hus på skolan och då ska vi ha spakväll typ. man tar med sig en kompis så får man typ ge massage, ansiktsmask och sånt. tror det var något med stylisterna också att man kunde bli stylad och fotograferad av en proffsfotorgraf. eller är jag helt borta nu?
skit samma, det blir säkert trevligt!

nu ska jag lägga mig och titta på film, natti !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0