Tidig kväll!

Fan va kasst. Nadja va otaggad och jag mår pissigt. Jag vilar upp mig inför skolan nu istället. Undrar bara vad det är för fel på mig. Vissa säger att det är för att jag inte äter, vissa tror att det är sömnbrist och vissa tror att jag är gravid. Hahaha det sista hoppas jag att vi kan utesluta! Och sover tycker jag att jag gör, äter, hmm jo men det gör jag. Kanske inte så jätte mycket men jag äter ju. Nej nu ska jag inte gnälla om det mer. Ni har nog hört nog ;)

Jag vill inte börja skolan. Jag vill bli vuxen nu direkt. Jag vill skaffa mig ett jobb, egen lägenhet, körkort, bil och en pojkvän. Börja ett vuxet liv. Orkar inte 3 år till i skolan. Jag och skolan har aldrig gått hand i hand. Jag hoppas verkligen att denna linjen passar mig, att jag får en rolig klass med sköna människor som jag trivs med. Annars vet jag inte vad jag gör. Men vi ger det en chans iallafall! Och jag hoppas verkligen skolan blir rolig och att åren går fort. Jag vill bli vuxen nu. Ta ansvar och leva mitt liv på mina egna vilkor.







Nu ska jag titta på Vampire Diaries och mysa under ett gosigt täcke!
nu, sliten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0