who´s got the nerve to test me

Hej allihopa!
Kom precis hem. Känner mig så jävla kass så det blev tidigt hem idag. Idag har jag varit på stan med Nadja. Köpte ett hårband och ett skit läckert halsband! Var på Espresso house och tog en mocka latte, mums. Efter det gick vi och mötte Simon och Fabian och gick hem till mig och lagade mat. Dansa och skratta, så sköna! Sen gick dom med oss till våran handbollsträning. Efter träningen var vi hemma hos mig och tittade på film och chillade. Och nu gick vi ut lite och träffade några vänner. Sen drog Nadja hem och så jag gjorde detsamma. Och när jag är påväg hem så börjar allting snurra och jag får ett tryck över bröstet. Håller på att trilla ihop med får grepp om en stolpe så jag sätter mig ner med huvudet mellan benen några minuter så lättade det lite. Jag har hallicunerat rätt mycket nu dom senaste dagarna. Det är skit läskigt. Och jag känner mig svag i kroppen, skakig och mår illa hela tiden. Vet inte vad det är. Mamma säger att det är för att jag knappt äter, men det går ju inte att äta när man mår illa. Vi får väl se hur det går.
Imon blir det iallafall att hitta på något roligt med naddie om jag mår bättre! Ska ta en dusch nu och lägga mig och sova och tvinga i mig en stabil och bra frukost imon så kanske det känns bättre!
Tror inte vi hörs mer idag så ni får ha det gött.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0