2011 i bilder!

Jag umgicks mycket med mina föredetta bästa vänner. Nadja har jag dock hållt hårt i. Men vi fyra triggade igång fjortisarna inom oss på nytt. Haha.
Det började verkligen gå utför för mig i skolan och jag fick slita hårt. Fick en egen lärare som jag jobbade med några timmar varje dag för att bli behörig för gymnasiet.
Haha jag bodde i solariumet och blekte håret var och varannan vecka. Smink, fest och killar var det enda som instresserade mig typ.
Våren kom och korta shorts och magtröjor var något jag hade ett gott öga till.
hahaha fick för mig att gå på någon fruktdiet också, hahhahah.
Spelade även potatiscupen, som fick mig att vilja sluta handbollen. Idag är jag glad att jag fortsatte!
Värmen kom tidigt och vi började "hänga" vid skaterampen och umgick med killarna där som skatade, haha!
Jag och Mathilda tog vårat första dopp. Vilket vi inte skulle gjort. Haha efter det fick jag feber, snuva, hosta och ögoninflamation. Bra jobbat!
Vi åkte till Danmark med handbollslaget och spelade Kolding cup. Bästa cupen efter Åhus! Haha jag och Nadja raggade upp två grabbs på båten som vann pengar åt oss och köpte ett fint armband till mig!
Under cupen träffade vi mycket fina killar. Dansade loss med fransmän och hade roligt på kvällarna med tyskarna. Finaste Max!
Testade på bruna linser, dock inte snyggaste bilden, haha.
haha efter lite krök åkte gummistövlarna på, standard.
Jag blev mamma och doppade huvudet i brun utan sol, HAHAH fan va fult.
Jag gick ur nian med godkända betyg och lite mer! Var riktigt stolt. Och "balen" var riktigt rolig.
Sommaren kom och det blev mycket sol och bad.
Efter massa sol, bad och sena utekvällar med vänner drog vi ner till Åhus och lirade beach handboll och träffade massa gamla och nya vänner! Snacka om att livet lekte!
När jag kom hem blonderade jag håret yttligare och njöt av dom sista dagarna på sommarlovet.
Skolan började och jag stormtrivdes i min klass på plusgymnasiet. Dock fungerade inte min skolgång pga personliga skäl så jag hoppade av i Oktober. Men jag träffade nya helt underbara vänner som jag fortfarande håller kontakten med!'
Jag tröttnade på mitt fjortisblekta hår och bestämde mig för att färga håret mörkbrunt. Jag gillade det ett tag men nu ångrar jag mig!
Jag och bästa tjejerna var på Nrj, sjukt kul hade vi!
När jag slutade skolan kom den tuffa tiden. Jag sov bort mina dagar för det mesta och hade ingen lust att göra någonting. Sen började jag jobba på Sally´s där jag trivs jätte bra! Bildarkivet är rätt tomt ifrån hösten då jag som sagt mest har legat att sovit, ovärt! Men här kommer en bild ifrån julafton iallafall!
På lördag är det nyår och jag ser verkligen fram emot det då jag tycker det är en av dom bästa dagarna på året! Jag är riktigt taggad för ett nytt år med nya upplevelser och prövningar. Nu när jag tittar tillbaka på året som har varit så har det ju varit ganska bra. Jag har haft roligt med mina vänner, festat, solat och badat, tränat, till och med hunnit bli kär, haha. Men en sak som jag ska lova mig själv inför nästa år är att ta betydligt mycket mer bilder under dom roliga sakerna. Har nästan inga bilder från utekvällar och sånt, lite tråkigt. Men som sagt, nu tar vi nya tag för 2012. Tack till alla som har varit med mig under året, och tack till mig själv för att jag har stått på mig genom alla motgångar som dykt upp. Jag är starkare än någonsin, så 2012, detta blir livsfarligt! Bahm, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktigt kul att se en massa bilder! Och sista var ju riktigt charmig :D<3

2011-12-29 @ 00:07:30
URL: http://fototejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0