åttonde december tvåtusenelva

Tänkte svara på två frågor. Var någon som undrar vart jag redigerar bilder, jag använder picnik, jämt.

Och nej, jag ska inte börja på iv. Anledningen till att jag valde praktik istället för iv är för att jag har betyg så jag kommer in på gymnasiet och känner att jag tar hellre erfarenheter utav jobb världen än att pluggar upp mina betyg betydligare. Har hyffsade betyg så jag var inte speciellt motiverad till att plugga ett extra år.

Hej föresten! Hoppas att ni har det bra. Hörde att det skulle bli snöstorm ikväll? Haha spännande. Jag och mamma har precis bakat lite julgodis och kakor, mysigt. Har annars sovit typ hela dagen, haha slapp. Handbollsträningen är inställd idag så jag funderar på om jag ska följa med pappa till gymmet och röra på fläsket.

Ska iallafall äta lite nu, ttyl!


gammal bild. slumpad

Kommentarer
Postat av: marwin

Hej! Undrar om du har någon kille på g? Eller om du dejtar någon? Hihi så nyfiken!

2011-12-08 @ 16:25:29
Postat av: Anonym

vilken effekt använder du på picnik?

använder det ofta ;)

2011-12-08 @ 18:39:07
Postat av: -

Hej, har du några tips hur man kan komma över en kille? det är inte så lätt att glömma honom :(

2011-12-09 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0