Christmas dress

Hejhej!

Orkade inte blogga igår när jag kom hem, var rätt trött. Jag och mamma var en sväng på frölunda torg innan jag skulle jobba. Köpte en klänning som jag ska ha på julafton. Åh helt sjukt fin var den. Älskar den! Lite annorlunda klänning för att vara mig, men jag tyckte verkligen om den.
Jobbet vi fick göra var ett ganska hårt jobb. Skulle ju plocka ner massa kattburar. Kanske inte låter så jobbigt. Men det var otroligt många burar, och dom var ganska stora och tunga. Men vi slog rekordet på att plocka ner alla burar och våran "arbets ledare" var riktigt imponerad, haha gryma!

Nu ska jag klä på mig och fixa mig. Haha fyfan va slapp jag känner mig som vaknar när alla andra slutar skolan. Men på onsdag ska jag på jobb möte. Spännande!

Men som sagt, nu ska jag fixa mig, för vi har spelarmöte med handbollen om en stund!

Ha en fortsatt bra dag. Puss!




Kommentarer
Postat av: fannywikström ♥

Hej sötis! Du deltog i min tävling om att vinna gratis bloggdesign och ville bara meddela att tävlingen avgjorts.



För att kolla vilka som vann, gå in på den här länken:

http://fannywikstrm.blogg.se/2011/december/vinnarna-av-varsin-bloggdesign.html#comment



Vem vet, kanske blev du som vann? Enda sättet att få veta det är att kolla!

kram

2011-12-05 @ 16:49:09
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: fannywikström

svar: hm.. jag och alla andra gör det så måste vara nåt med just ditt ljud isåfall!

2011-12-05 @ 18:00:21
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: HEJ

kan du inte berätta mer om varför du inte går i skolan lägre? lkram

2011-12-05 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0