Detta visste ni inte om mig...

  1. Jag blir jätte nervös när någon börjar gråta.
  2. Jag är ganska nonchalant i vissa situtationer.
  3. Jag tröttnar fort på människor.
  4. Jag är en nagelbitare. Fattar allvarligt inte hur jag kan ha så långa naglar!
  5. Jag tycker blod smakar gott, haha!
  6. Jag är rätt självsäker.
  7. Jag är väldigt traditionell.
  8. Jag älskar högtider för då får man chansen att bära fina klänningar! Jag är alltså en klänning tjej.
  9. Jag måste alltid pilla med något. Tänker inte på det själv. Men folk påpekar ofta att jag pillar på något när jag sitter och pratar med någon tex.
  10. Jag skulle vilja testa att rida igen.
  11. Jag hatar att äta mat.
  12. Jag är en väldigt virrig person. Har inte så bra koll på saker och ting.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0