Fight is the way to survive

Hej på er!
Förut mötte jag ju Linnea på stan. Tog en fika och satt och pratade tjejsnack, gotta love it! Kollade i affärer och jag köpte mig en tröja. Efter timmar på stan gick jag hem och åt sen åkte vi på kalas hos Emil som fyller år idag. Grattis till honom!
Nu kom jag precis hem och har pinat i mig mina mediciner. Man vill bara gråta, spy, skrika och hata på samma gång. Haha men det gick ner. Fyffaaaan asså.
Imon börjar jag jobba, yes. Så det blir sängen tidigt idag!
Får se om jag uppdaterar mer ikväll annars ska jag försöka hinna imon innan jobbet. Hoppas bara jag vaknar när jag ska vakna. Morgonen är ju inte min bästa punkt på dagen.
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0