Frågor och svar

Vad är det viktigaste på en kille?
Svar: Ytligt: Ögonen, leendet och håret. Personligt: Charm, tillit, humor och ödmjuk!
Varför färgade du håret brunt?
Svar: Jag var sugen på att testa det. Och nu har jag gjort det och jag trivdes inte så bra som jag trodde jag skulle göra!
Varför bytte du från plus till alströmer?
Svar: Har inte bytt till Alströmmer. Jobbar nu istället, tog ett sabbatsår. Men jag orkade inte pendla och pressen blev förstor då jag inte mår så bra.
Vad tycker du om Justin Bieber?
Svar: Charmig kille, några bra låtar har han väl gjort. Men är inget fan av han ;)
Hur lång är du?
Svar: 167.cm
Vad är det viktigaste på en kille?
Svar: Ytligt: Ögonen, leendet och håret. Personligt: Charm, tillit, humor och ödmjuk!
Varför färgade du håret brunt?
Svar: Jag var sugen på att testa det. Och nu har jag gjort det och jag trivdes inte så bra som jag trodde jag skulle göra!
Varför bytte du från plus till alströmer?
Svar: Har inte bytt till Alströmmer. Jobbar nu istället, tog ett sabbatsår. Men jag orkade inte pendla och pressen blev förstor då jag inte mår så bra.
Vad tycker du om Justin Bieber?
Svar: Charmig kille, några bra låtar har han väl gjort. Men är inget fan av han ;)
Hur lång är du?
Svar: 167.cm

Kommentarer
Postat av: jojjo

synd du slutade på plus, hann ju knappt lära känna dig! men vi får väl ses ändå :)

hoppas du har det bäst. puss

2011-12-25 @ 23:53:00
URL: http://johannacarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0